Februar i Juli

Den velkendte Babytrøje På To Pinde fra Elizabeth Zimmermann er nu også at finde her i Ålerusen. Gotlandsk Pelsuld fra Filcolana er stadig et af mine yndlingsgarner - denne trøje var en fornøjelse at strikke. Men ikke kun på grund af garnet - opskiften var nem at følge - hende Elizabeth kunne noget med opskifter. Kortfattet og ikke så meget pladder-snak.

Trods lækkert garn og opskrift, er jeg ikke 100% tilfreds med trøjen. Jeg kan ikke sætte fingeren på hvorfor, men jeg bliver nok nødt til at strikke een mere. Størrelsen er 1½-2 år og Ivalo kan nok liiige passe den lidt endnu. Og jeg er ret sikker på hun kan lide den, for den er rød. Hun VIL for eksempel have mindst een rød sut med i seng, når hun skal sove... *G*

Knapperne fandt jeg igår i Bogense - sikke en dejlig lille by - sammen med noget blåt bomuld til mit Ravelympic-tæppe. Trøjen har været undervejs længe - et par måneder eller tre - og jeg er glad for den er færdig. For så kan jeg slå op til een mere!

Se den HER på Ravelry.



1 kommentar:

Gry sagde ...

Hej Julia Den er bare så fin! Ved du hvor man kan få fat i en opskrift på dansk? Mvh Gry