Fine damer!

Da Ellen og jeg kom hjem efter en gåtur i regnen lå der 2 små sirligt indpakkede gaver på køkkenbordet.

Det var til mig og Ellen fra Ivalo. "Det er en gave til Ellen", sagde hun mens hun pakkede gaven op. Et lille bitte armbånd fandt frem i de skønneste farver. "Lidt bling-bling", sagde Ivalo og gav Ellen sit nye bling-bling armbånd på. Ellen sagde "agrah" som tak (det tror i hvert fald hun mente) og spjættede lidt med benene.

Jeg kunne næsten ikke gætte hvad der gemte sig i pakken til mig, mens Ivalo pakkede min gave op. Et lignende armbånd dukkede op og jeg kunne ikke vente med at få det på ifølge Ivalo. Det kunne jeg heller ikke. Sjældent har jeg haft noget om håndleddet, der er så smukt.

Det første Ivalo-hjemmelavede smykke. Jeg vil passe på dette armbånd. Ivalo har selvfølgelig også et armbånd, men det kan ikke dokumenteres ved hjælp af billeder, da hun et nanosekund efter at have foræret mig armbåndet, susede bort ned i den anden ende af lejligheden på sin blå og røde scooter og hun har ikke stået/siddet stille siden.

Og så var det, jeg fik øje på Ålens håndled... ja, hvem kan ikke bruge lidt bling-bling?
(Han vil ikke have sin gave foto-dokumteret, dog)

5 kommentarer:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Familiesmykket ;)
Hvor er hun dog sød, hende jeres Ivalo!

Mette sagde ...

Hi hi - kan lige se Ålen med armbånd :-D

HANNE sagde ...

Hun er da det sødeste :O)

Monstermønster sagde ...

Så søtt! Et smykke til alle hun er glade i, det blir mammahjerter glade av å høre om. Og alle kan da trenge litt bling-bling i hverdagen?

Tina Mølgaard Andersen sagde ...

Hvor herligt at blive begavet med sådanne bling-bling smykker, selv farmand(vi kender det godt). ;o)

Er det ikke skønt når de sådan begynder at fremstille ting og så samtidig tænker på os derhjemme.