Ad...

... på en skala fra 1 til 10, hvor klammo er arp?

4 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Ikke videre lækkert, men så vidt jeg husker, er det et eller andet med at smøre olie ind i hovedbunden, så skulle man kunne frisere det ud med en tæt kam.

Tineke sagde ...

Sådan riiiimelig klammo, meeen det kan dog hurtig bekæmpes...

Julia Zahle sagde ...

Jeg mener godt nok det ligger over 10. Sådan cirka.

Jeg gav Ellen en ordentlig klat olie i håret da hun var i bad i morges. Kunne fjerne overraskende meget i eftermiddags.

Det er bare så klammo!

hjemmemortil9 sagde ...

Ej, altså - jeg kan nu sagtens finde på mange andre ting er er ret meget mere klamt end arp.....og så er det muligt at fjerne arp ganske simpelt og enkelt, meget andte er der da ikke at sige om dét! Og så er det jo naturligvis - som alt andet - knap så ækelt når det er ens egen babys hovedbund det kommer fra, som hvis det er en andens baby!!!!!! ;0
Næh, Julia - der scorer jeg nu kun sådan ca. 1 på den skala....