Tak

for alle jeres opmuntrende ord ved sidste indlæg.

Vi har købt os en ny computer idag. OG en forsikring, der dækker hvis en vis klummer-hoved vælter en cappucino eller latte ned over den.

Der sidder nogen bårnakker forneden ved en restaurent og råber "Fisseeeeeee!!!" Så skændes de lidt og giver hinanden lussinger og krammer så lidt igen bagefter.

Måske vi bare skulle flytte af-helvedes-til ud på landet. Hvor der er ro. Men så skal vi jo have to biler. Og så er der ikke mange penge til hus. Nå. Vi ER jo glade for at bo her - det meste af tiden. I Danmarks mest kriminelle km2.

Jeg drømmer om at flytte ud på landet. Hvor jeg kan gå i bar røv og viklers ude i haven, hvis jeg skulle få lyst til det. Uden at naboen så mig. He.
Hvor der er mørkt om natten, når man slukker lyset. Og hvor vi ikke kan høre når naboen (og det er kun ham, vi kan høre).... ja, når naboen... I ved. Håber jeg.

Til gengæld har vi ikke pulserende byliv, gåafstand til garnbutik, Føtex, Netto og bare generel shopping. Før i tiden ville jeg have skrevet cafeer og værtshuse, men det er ikke noget jeg har gjort så meget i de sidste par år. At bo i gåafstand til byliv er ligeså rart som at bo i gåafstand til fred og ro.

Vi har desværre ikke mulighed for 2 hjem, men det ville dælme være smart!

Og nu er båtnakkerne nede på gaden heldigvis gået igen. Til gengæld er der en svumppukkel, der kører på temmelig ulovlig knallert op og ned af vores ensrettede gade. Aaah, charmen ved at bo i byen...!

1 kommentar:

Ulla V. sagde ...

Godt, at du nu er vel ekviperet igen - og så håber jeg bare, at alle jeres billeder kan fremskaffes!
(Hvilket giver mig afsindig dårlig samvittighed over ENDNU ikke at have brændt de seneste 500 af vores billeder på en disc!! Det kan vel nåes tænker jeg altid....)

Og så måtte jeg le: jeg troede, at jeg var den eneste i nyere tid, der stadig havde ordet "svumpukkel" i sit ordforråd ;0)
Men det havde bestemt sin berettigelse i dette tilfælde!!