Småtterier:

En lille halsvarmer i alpaca - dejlig blød og varm. Mønsteret er fundet på - men det krævede ikke mange hjerneceller - rapporten består af 9 masker, hvoraf de 3 er vrangmasker og resten simple 3/3 kabler. Jeg har slået op så det passede med en 60 cm. rundpind og bare strikket et rør. Jeg går lidt og samler mod til et større kabel-strikket projekt - indtil der er samlet nok, laver de her små projekter. Egentlig en smule kedeligt, men det er ok for nu. Brochen er fra NoaNoa.

Også 36 gram prøvespinding. Der lå lige pludselig en glimmertråd foran mig og jeg havde lidt plantefarvede fibre tilbage fra mit aller-første spind. Så jeg sprang ud i det og det er ikke helt skidt, synes jeg. Jeg vil kalde det her garn for Glitterik.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke du strikker snoninger! Den er rigtig fin din halsvarmer - hedder det virkelig det? Men fin er den!

Julia Zahle sagde ...

He, Pernille - "halsvarmer" var lige det ord, jeg kom i tanke om, der ikke var på engelsk... *G*

Og ja, jeg er blevet lidt vild med de der snoninger...

HANNE sagde ...

fint lyserødt pigeuld :O)

Anonym sagde ...

Jeg er også i gang med snoninger - en poncho (hvad sprog mon det er? he he). Jeg har ikke lige fået lagt nogle billeder ud på min side, men det gør jeg nok en af dagene.

hjemmemortil9 sagde ...

Uh ha hvor ER det smukt dit garn - og en snonings halsvarmer er da oversmuk, Julia - du får godt nok ting og sager fra hånden i de sikkert få ledige stunder du har ....smukke ting og brugbare ting!
Kh Susanne

Rikke sagde ...

Kjempefin halsvarmer :)