Lige om lidt...

... går jeg kold efter at have drukket den sidste slurk af min Limfjordsporter.

En enkelt øl - efter en lang, lang, lang, lang dag.

Jeg kommer til at sove SÅ godt! (Det håber jeg da i hvert fald... Og hvis ikke... ja - så er der ikke noget at gøre ved det...)

Ellen har feber. Jeg har feber - Ivalo har været skøn og dejlig hele eftermiddagen.

Der er mælkere klar i køleskabet til i nat, dynen er puffet og hovedpuden dejlig dunet. Lysene er slukkede og her er dejlig lunt (uden det bliver varmt).

Ålen er i Jylland og jeg savner ham. I morgen atter en dag - men lige om lidt - så sover jeg.

Åh, hvor skal jeg bare sove godt.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Mums! Vi må en tur på C4 snart uden mand og børn. Nå du er også alenemor i denne uge.

Julia Zahle sagde ...

Jeg er helt og aldeles med på en tur til C4!

Og ja - alenemor igen i denne uge. Men det er ok. *S*