Klokken 5...

... var yngste Frøken Zahle vågen. Det opdagede jeg så ikke, fordi jeg sov. Men klokken 6 kunne jeg høre begge piger ude i køkkenet, mens Ålen vækkede mig med morgenkaffe. Uha - det er en dejlig måde at vågne på!

Ellen mosler nu rundt ude i køkkenet mens Ivalo får set lidt på Sebastian. Tror hun er lidt vild med ham. :-)

Idag er det Ålens sidste arbejdsdag - men kun en halv arbejdsdag - han skal så til julefrokost hos chefen bagefter - og det kan jo blive en lang dag alligevel... *G* Så i morgen begynder min eksamenslæsning. Har egentlig kun i denne omgang et fag at læse til - når den så er overstået, er der et fag mere. Og så er mit semester overstået. Tog jo ikke så mange fag denne omgang, men føler stadig jeg har haft meget at se til. (Det er jo nok det der med at Ellen blev født, der gør, jeg føler det.... :-D)

I mellemtiden har Ellen møffet sig ind i stuen og prøver nu at tage en lille luns af min storetå. Jeg tror jeg vil stå rigtigt op og få noget kluns på.

Godmorgen folkens!

Ingen kommentarer: