Klokken var 19.13...

... da begge piger var puttet. Nu er det spændende om den yngste så vælger at sove natten igennem - kun med et lille pitstop tidlig morgen. Man har vel lov at håbe...

Ellen blev parkeret ude hos Mormor igår - hun blev hentet i eftermiddags og I kan tro vi fik slappet af!

Jeg fik strikket en hel del igår, hørt lydbog, leget med Ivalo og idag var vi et smut forbi Den Fynske Landsby (bare for at finde ud af vi var der 20 minutter før lukketid) og nede i byen og se på alt det flotte lys. "Åh, mor - jeg ELSKER bare lys!" - det er jo skønt!

Ellers er det som om jeg slet ikke har opdaget at det er på onsdag, det er juleaften! Idag fik vi pakket julegaverne ind. Med et par studiekammerater, der får 40% i hhv. Toy R Us og Fætter BR, kommer man hurtigt ud med en masse kasser: My Little Pony-slot, Aqua-Doodle, super-fantastisk-den-kan-alt-muligt-gøgl-gåvogn (til Ellen), togsæt og tilbehør til det der Aqua-Doodle. Nåja - og sådan en uro til Ellen. Puha.

Nå - der er stadig ro, så jeg vil lige stene lidt på sofaen...

1 kommentar:

HANNE sagde ...

Det lyder som en dejlig dag :O)
Jeg var også en smut i Toy´s r us og manglede lidt de der små piger, som var helt ellevilde :O)