Test-strik: Petite Ruffles!

Glimmer, pastelfarver og flæser. Ikke det normale "Julia-strik", men man har vel et standpunkt til man tager et nyt... Straks, da jeg så Netties model - og så at hun søgte test-strikkere, sprang jeg til - denne tunika var lige akkurat noget for Ivalo, der har fået flip med tøsede farver og flæser - og hun "elsker den højt" - fin formulering, ing?

Den blev lidt for bred, men dette har jeg klaret ved at hækle en række fastmasker oppe i toppen, så nu passer den lige som den skal. Jeg vil strikke een mere - fordi den er nem at strikke og er så festlig!


Og mit øje? Joh, stadig ømt og hævet. Udslæt og kløe nu bredt sig til armhuler. Hvad sker der - hvad er jeg nu allergisk over for?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er den lækker, til en lille prinsesse Ivalo :-)
Fnat?? *GG*
Knus Gitte

Julia Zahle sagde ...

Gitte - tak! Jeg tror ikke det er fnat... smurte lidt af min allergi-creme på og nu er det væk. Tror bare det er en allergisk reaktion på lidt støv eller sådan noget.

Sascha sagde ...

Nårh hvor er den fin:D Bare min mor ikke ser den...hun går i børnebørnskoma hver gang hun ser noget småt og nuttet beklædning.