... ZzzzZZzzznork

Færdig. Slut.

Eller... næsten. Mangler kun at udfylde en standard forside før jeg er færdig.

Mine øjne er blodsprængte, jeg har fået 3 grå hår (det føles i hvert fald sådan....) og jeg har udviklet en ny rynke.

Skide statistik-lort.

Har til gengæld været på Landsarkivet - det var edderrøvme fedt! Jeg bladrede rundt i skifteprotokoller fra 1893 og lærte så meget om det at finde rundt på et arkiv.

Lige om lidt går helt og aldeles kold på sofaen. Er endda for træt til simpel retstrik på rundpind.

Godnat, siger jeg bare!

2 kommentarer:

kaosmor sagde ...

Godnat søde, du er jo også bare for sej!

Knus Tonje

Fru Rønne sagde ...

Det er utroligt, hvad du kan overkomme! Mor, hustru, husmor, strikkekone og saft susme også en studerende, der får lavet noget!
Beundringsværdigt!!