På min gåtur fandt jeg....

Jeg fandt en sky og pakkede den ind i en regnbue. Sådan føles dette garn. Merino, når det er blødest og tynd silke i en skøn forening. Jeg elsker virkelig det her - at skabe eget garn og jeg kan mærke, at lysten til at spinde sweater-mængde nærmer sig.

Ind til videre, eksperimenterer jeg bare; men ikke mere i denne omgang, for jeg har ganske enkelt ikke flere spindefibre.

Jeg er ked af at må indrømme jeg må gå ud af le Tour de Fleece. Jeg føler ellers jeg først lige er kommet igang og havde set frem til at gå linen ud.

3 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Hold da op, hvor er du blevet god ;-) Sikke nogle flotte garner, du har fået lavet - du må da vist ha´ fat i flere fibre

Laila sagde ...

Ja det ser godt nok sky-blødt ud! :)

Anonym sagde ...

Du har intet at være ked af (altså bortset fra lagertilstanden), for hvor har du altså bare lagt afstand til resten af feltet med alle dine utrolig smukke garner.
Jeg er vildt imponeret.
Kh Karen