Rambouillet

Det store bundt, 2-trådet: 534,7 meter og 114 gram.
Det lille bundt, 2-trådet: 170 meter og 34 gram.

Som til sammen giver 701,7 meter og 148 gram.

Fiber: Rambouillet top.
Farve: Spring Green II.
Købt hos PerchanceToKnit.

Dette har været en lang rejse. Det tog mig eeeevigheder at spinde det her - lige indtil jeg skavttede og vred mit knæ, så jeg ikke kunne gå på det. Så, jeg har nærmest siddet stille i to dage og kan endelig gå på benet igen. Til gengæld kunne jeg sidde længe og spinde...!

Jeg har spundet garnet "short draw" og garnet er endt som 2-trådet.

Desuden har jeg spundet 120 meter navajo-tvundet i samme uld - dette hænger til tørre lige nu og kan ses senere her på bloggen.

Og minsandten om ikke der er en LÆKKER giveaway her hos Minimega!! Kom med og deltag! (Eller lad være, for jeg vil så gerne vinde!!)

3 kommentarer:

Irene sagde ...

Det er en fantastisk grøn farve! Spændt på at se, hvad du vil strikke af det:-)

Fie sagde ...

*host*704,7m*host*

Rigtigt lækker farve

Julia Zahle sagde ...

Fie... :-D

Irene - jeg har planer om Laminaria...!