Batts, der batter!

Der er blevet kartet på maskine. Jeg kartede igår aftes disse batts - 2 med lilla og gule farvepletter (billederne til venstre) og 4 små batts med grønne "anelser".

Jeg har ingen ideer om de er "rigtige", jeg læste brugsanvisningen og kastede mig ud i det, som jeg kaster mig ud i alt mulig andet spændende. Om lidt kaster jeg noget kluns på kroppen og finder nogle fibre nede i byen. Jeg skal eksperimentere!!

Batts´ene (hvordan skriver man det i flertal??? Og hvad er det danske ord for det?) består hovedsageligt af BLF, hvor jeg har blandet lilla og gul merino i, samt grønne "efterladenskaber (ha ha)" med glimmer i, der allerede var på maskinen, da jeg lånte den.

Min feber er faldet; det er i hvert fald min fornemmelse. Jeg har endnu i dag ikke taget febernedsættende medicin eller mærket flere symptomer. Jeg er ikke helt på toppen, men en H1N1-virus har jeg definitivt afblæst. Min største bekymring på det punkt var desuden at jeg ikke ville have at ungerne skulle smittes med virussen, de skulle have sværere ved at komme over den grundet deres alder.

3 kommentarer:

Birthe P sagde ...

Ser lækkert ud, Julia. Som en sky..
"Bats'ene" plejer jeg at kalde bats i bestemt flertal, men jeg ved ikke om det er rigtigt, og apostrofen er jeg da totalt i tvivl om..?

Julia Zahle sagde ...

Apostrofen var nu mere for min egen skyld... *GG* Fordi jeg elsker apostrof´fer.

Jeg siger bare batts´ene, så. Eller batterne... *GG*

De føles også som en sky.

Anonym sagde ...

Battene? hmmm, det er vist sådan nogle man spiller rundbold med...

hvor er de bare fine, dine fibre... er ikke helt fri for at være lidt misundelig på kartemaskinen ;)

Er helt med på din bekymring... er ikke selv bange for H1N1, men er lidt bekymret på MMs vegne... nå skal vi ikke sige, at der intet sker. Godt at du har det bedre!

KH Karen