Fra Slutspil til Ny begyndelse!

Eksamen slut. BA påbegyndt. Mange spørgsmål og tanker flyver rundt mellem ørerne på mig, men jeg udskyder dem til på mandag. Nu holder jeg weekend fra studiet.

Jordskævet Haiti efterlader sig store tab. Jeg kan ikke gøre meget, det lidt jeg kan, gør jeg. Men jeg sidder stadig flere gange dagligt og lader tårerne komme, når jeg lader tankevirksomheden rotere rundt om de forældre, der har mistet, de børn, der har mistet - alle dem, der sidder tilbage og savner.

Jeg vil i denne forbindelse give 50% af salgsprisen af disse garner til Læger Uden Grænser:

"Grape" - Merino/tencel. 400 meter og 113 gram, 2-trådet. 300 DKK

"Chokomælk" - Alpaca, silke og merino. 185 meter og 110 gram, 2-trådet. 200 DKK

"Picnic" - Merino/bambus. 147 meter og 98 gram, 2-trådet. 200 DKK

"Foobird" - Falklandsuld. 262 meter og 116 gram, navajo-spundet. SOLGT -

187,5 DKK til Læger uden Grænser

Send en mail til arnaruluk(snabel-a)nalnet.dk og vi finder ud af det derfra.

Jeg betaler porto til modtagere i Danmark.

Ingen kommentarer: