En øvelse i bare at lade masken løbe...


Man strikker og strikker. Mange, mange meter garn går der til dette tørklæde. 137 meter, for at være helt præcis. Bare for at lade 6 af maskerne løbe til allersidst.
Garnet er noget af det blødeste, jeg har strikket i og jeg er ærlig talt lidt bange for om det vil fnuldre. Ej - det er jeg faktisk ligeglad med, for det er bare noget af det blødeste, man kan have om halsen. Tørklædet er rundt og jeg kan have det rundt om halsen 1-2 eller 3 gange. Skulle du sidde og være i tvivl om hvad dit næste projekt skal være, så prøv dette. Det tager ikke megen koncentration (jeg strikkede det under eksamenslæsningen) og før du ved af det, er du færdig. Du kan se flere detaljer lige HER.
Jeg glæder mig til at det bliver bare en lille smule køligt, så jeg kan tage det på.
Hvis du ser mig hænge ud af vores vindue på 2. sal med noget lilla flagrende om halsen, skal du ikke undre dig - det er bare mig, der prøver at fange en kølig vind...

Ingen kommentarer: