Orv Manner!

... jeg er absolut træt. På den der helt vildt lækre måde, hvor man er træt fordi der er sket noget rigtig rart.

Jeg har ikke været på date med Ålen - så det er ikke rartrart på dén måde, vel.

Næh, du - jeg har skam bare værett på arbjede. Der har været rigtig mange og besøge os på Mads Lerches Gård i dag - og det har været så hamrende fedt!

Besøgstallet er steget helt vildt siden i mandags og med den vækstkurve, kan jeg sige ikke andet end at resten af ugen bliver spændende.

Det er sådanne arragementer og de mange søde museumsgæster, der gør, at jeg elsker mit studiejob. Der har været børn i alle aldre. Der er blevet grint, hygget, snakket, fortalt, strikke-liset, flettet, kartet, spundet og mostet.

Og jeg glæder mig til i morgen - også selvom jeg er helt enormt træt og søvnig nu. Godnat!

Ingen kommentarer: