Baresso-vinder! Er det aftalt spil, kan man spørge sig selv...

... men nej. Selvfølgelig er det ikke det.

Jeg har valgt at føre traditionen for udvælgelse af Give-Away videre fra Julia og Trine ved at bede Ålen om at vælge et tal mellem 1 og 43.

Faktisk ville jeg havde spurgt Ivalo, fordi hun har lært at tælle til 69, men hun er puttet og sover sødt. I stedet ringede jeg til Ålen, der sidder på yndlingsværtshuset og hygger med resten af slænget og bad ham om at vælge. Det blev nummer 7.

Hvorfor? Fordi han og jeg har fødselsdag d. 7 og fordi det er hans lykketal. (Jeg har aldrig fattet det vigtige med begrebet lykketal, men Ålen har åbenbart et lykketal, hvilket jeg ikke har vidst i vores snart 9 år gamle forhold).

Så - kommentar nummer 7 er Julia. Tillykke dejlige kvinde! Jeg sender gavekortet!

Ingen kommentarer: