Så er det i morgen!

... ja, i morgen får min spinderok selskab af resten af vores ting og sager. Verdens mest Fantastiske Flyttehold kommer med deres store muskler og hjælper os med at flytte papkasser i morgen. I morgen nat kommer vi til at sove i vores nye hjem!

Ålen og jeg har pakket og pakket de sidste 2 dage og jeg går stadig og jubler over den beståede bachelor-opgave og det stopper jeg ikke med lige forløbig.

Men - godt nok har jeg fået mit eget værelser, men der er godt nok m.a.n.g.e! kasser, der står "Julia - 1. sal" på... Tror jeg har flere kasser end pigerne og Ålen til sammen...

3 kommentarer:

Fru Larsen sagde ...

Stort til lykke med jeres nye hjem. Håber du bliver frisk til flytningen:))

Birgitte sagde ...

Ih, det bli'r fedt! Håber du kommer godt på plads i dit nye værelse :)

Fruen sagde ...

Hej Julia
Du bliver bare så glad for dit eget værelse. Jeg har også mit eget "E sykammer" men rok og uld står altså i stuen, så jeg også kan følge med i nyheder m.m.
Held og lykke med flytningen og med jeres nye hjem.