Yndlingstallet


Vi holder Doven Søndag her i Aalerusen. Vi nyder Solens visit og varmen, der følger med. Vi trænger alle fire til bare at være her.

Jeg er ved at lære kameraet at kende - men der skal stadig en del knips til, før det bliver som jeg ønsker. Ellen har fået en ny yndlings-tidsfordriv, der går ud på at jeg skal nusse hende over det hele, men mest på ben og mave. Jeg nyder hun gider, for hun plejer ellers at have så meget krudt i røveren at jeg må stjæle mig til et møs i forbifarten. Jeg tænker at den her lungebetændelse er lige så træls på hendes vejrtrækning som på min. Ih, hvor jeg dog synes det tager tid at komme helt ovenpå - selv på pinicillin! Men det gode ved alt det her er at jeg har fået en lille modella-Ellen at øve mig på. Jeg elsker hendes lille svaj på næsen og hendes øjenvipper.


Og her er mit garn - det håndfarvede med alle prøver og alle farver. Herunder endnu et billede af Ellen, der vidst nok blev lidt træt af alle mine knipserier på en af vores mange mini-gåture i området.


Her under ses Ivalo og Ellen, der hygger sig ude på vejen. Ivalo har tegnet et hinketræ på fliserne - og selv skrevet tal på dem alle sammen. Læg mærke til nummer syv, som er mit yndlingsfelt.


Gid I alle må have en dejlig Søndag - Doven eller ej.

4 kommentarer:

Fruen sagde ...

Altså nogle lækre farver du har liggende der og de to tøser får altid smilet frem hos mig. det gælder bare om at nyde solens varme når den er der, det giver vitaminer til både krop og sjæl.
Kis

Irene sagde ...

Åhhh! Noget smukt garn Julia! Jeg er især vild med det gule og det blå:-)
Håber den ny medicin hjælper dig, så du snart kan blive rask. I er godt nok hårdt ramt lige for tiden.

Anonym sagde ...

Hvor er det nogle fine farver dit garn har. Dine sten med garn omkring er vildt smukke - super flot kontrast, med den rå sten og det fine garn.

God bedring til jer alle, I har godt nok været ramt.

Vh Gry

1funkyknitwit sagde ...

Your yarn looks lovely - especially those sunny yellows :)