Nå, det var DERfor!

Nu giver det mening. Jeg har sovet rigtig skidt de sidste 3 uger. Jeg har øget min astma-medicin fordi jeg havde svært ved at få vejret. Jeg har hostet og hostet (og postet, som Ellen kalder det) og jeg har haft feber siden mandag.

Jamen, det var jo sikkert bare en virus, der skulle overståes og det skal nok gå over af sig selv.

Men i dag slap tålmodigheden op. En tur ned til den læge, man skal gå til, hvis ens egen læge er syg - og det tog ikke mange minutter at konstatere at der var betændelse et sted og at dette er i højre lunge.

Så det var DERfor, jeg har været skidt så længe!! Nu gi´r det mening og om et par dage er pinicillinen i fuld kraft og jeg kan fortsætte med alle mine planer.

Indtil da - vil jeg putte under tæppet i stuen og slappe af.

P.S - Hr. Åle er endnu ikke helt ovenpå. Jojo - ryggen fejler ikke noget - nu er det en træls nerve i benet, der gi´r bøvl og det gør mere ondt end ryggen nogensinde har gjort og det er meget synd for min Åle-mand. Om et par dage er jeg ovenpå igen og kan nusse endnu mere om ham.