Aftenforvirring

Åha - Strømpeworkshoppen gik godt - uha, som alle tænkte og prøvede sig frem! Jeg er meget træt nu, men sikkert ikke så træt, som de andre. Endnu en gang er jeg overvældet over hvor gode deltagerne er - hvis bare jeg havde lært det lige så hurtigt...

Jeg troede min aften skulle tilbringes på 4tallet med en dejlig Limfjordsporter og et nemt strikketøj. I stedet sidder jeg nu hjemme og savner min porter. Sådan kan det gå og det er vel også OK. Jeg har da stadig mit strikketøj; og det er slet ikke så ringe.

Eller også skulle jeg bare gå op i seng.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Julie. Tusind tak for super vejledning ud i strikke strømpe kunsten. Sidder lige nu og laver det sidste på øvestrømpen så jeg tror søreme jeg snart skal i gang med et helt par til mig selv :-) god søndag

Mvh Karin