9 måneder

Billedet er herfra - men 2CV´en er præcis dén, de skøre kvinder strikkede i sommers.


Så lang tid tager det at lave et lille bitte menneske inde i maven. Så lang tid tog det at lave Ivalo og Ellen. Om lidt har det taget min Svigerinde 9 måneder at lave en ny lille bitte niece til mig, så jeg kan møsse, nusse og indtage de dejligste dufte i næsen, som kun en baby kan dufte.

Fra fredag D. 6. Januar 2012 kl.12 til lørdag 24 timer efter, skal en flok strikkende/hæklende kvinder i tekstilværkstedet på Kulturmaskinen lave en kvinde.

Jeg vil mægtig gerne have at DU tager med og får 24 fantastiske strikke-timer sammen med mig og de andre glade og en smule skøre kvinder.

Kvinden skal sidde i den 2CV, de strikkegale kvinder allerede har hyllet ind i garn - 2CV´en skal med til Formland. Og jeg er temmelig begejstret for at folkene bag Formland har valgt netop dette koncept til at pynte.

Vi er allerede i fuld gang med at lave en masse strikkede og gakkede sager til Yarn Bombing på Formland, så hvis du også synes det lyder vildt spændende, så kom ned til Eva på Tekstilværkstedet og få en masse info.

2 kommentarer:

Fynpige sagde ...

Nøj hvor lyder det spændende, glæder mig til at se det færdige arbejde :o)
Indbydelse på min blog hvis det skulle have interessen i en tur til Svendborg :o)

unikarina sagde ...

Sikke et spændende projekt. Jeg har planer om at skal på Formland - og jeg vil elske at kigge forbi den strikkede 2CV. Kæresten og jeg har haft dette skønne køretøj.
Vil I være at træffe på messen?