Hen over morgenkaffen

En stille morgen, inden en lang dag begynder.


Perfekt i Kbit.Me.Wool er færdig, jeg mangler blot at vaske og spænde ud, før jagten på modella sættes igang og opskriften bliver sat til salg her og hos Yndlings-Tanterne som kit.


Tak for de mange positive svar på mit sidste indlæg, jeg er meget varm om hjertet og I aner ikke hvor meget jeres positive ord betyder for mig.


Om lidt går den vilde jagt efter mine blocking wires og derefter skal jeg et smut på Tex-til messen i Vejle sammen med verdens bedste Eva.


Billedet viser den færdige Perfekt, prævask- og udspænding, samt en rest strømpegarn, der venter på at blive til en strikkeprøve.


Published with Blogger-droid v2.0.2

2 kommentarer:

Dortheivalo sagde ...

flotte farver.. du må strikke ualmindeligt hurtigt så meget du kan nå, at få af pindene.
Iøvrigt stort tillykke med dit vægttab uanset metode. Du har taget stilling og ansvar for dit helbred og passer på dig selv, hatten af!

Berit sagde ...

Det ser lækkert ud!

Tillykke med dit nye liv. Det må have været en stor beslutning!?!