Alfred og Kamilla på Rugårdvej

Da jeg var til Kulturhavnefestival, fik jeg muligheden for at smage på mad fra Alfred og Kamilla, der har til huse i min baghave. Mums, mums, mums - det var en god oplevelse.

Vi fik fiskedeller og muslinger - Ivalo var mest vild med fiskedellerne, mens jeg nød muslingerne, der var væltet ind i en røget sovs.

I dag er det mandag - men jeg synes du skal overveje om din aftensmad skal indtages hos dem i morgen, da de hver tirsdag har det, de kalder Go´Aftensmad, hvor du for 100 kr (børn halv pris) kan få dig et lækkert måltid uden at skulle tænke på indkøb, tilberedning og opvask. Husk blot at der er tilmelding senest kl 12. tirsdag.

1 kommentar:

Susanne sagde ...

Har du set dig selv i Silkeborg avisen ???
http://kortlink.dk/mja/b6bf
Dejligt at se dig igen.
Knus
Susanne