Jeg mangler kun 9½ omgange på den 2. sok!!!

... hvilket så resulterer i:
  • det første par sokker, jeg har strikket uden at kede mig i processen.

... og betyder at:

  • jeg har udnyttet hvert ledigt minut til at strikke.

... og som igen betyder at:

  • jeg har været fuldstændig strikkemonogam, hvilket jeg ikke tror er sket før. Nogensinde.

... og som jeg må konkludere på at:

  • Strømpestrik fra tåen og op er sagen.
  • Strømpestrik på pind 3,25 er lige min slags strømpestrik.
  • Lyserødt er måske alligevel min farve - i hvert fald en lille smule.

Næste projekt: Afprøvning af forskellige hæl-typer, der er strikket fra tåen og op. Det her er alt for spændende til ikke at prøve.

3 kommentarer:

Julia Zahle sagde ...

Så blev jeg færdig. Og jeg føler mig ret sej.

Anonym sagde ...

Hej Julia
Hvor har du opskriften fra? jeg er "strandet" ved hælen og ved ikke hvordan jeg kommer videre....
vh
Kirsten fra Tønder

Julia Zahle sagde ...

Jeg har set på opskrifter, der er strikket fra tåen og op på Knitty.com og så har jeg brugt hulmønsteret fra Hedera, som også er på Knitty, Kirsten. :-)