Ih, altså...

Tjek lige hvad jeg vandt! Lækre øjenprodukter fra Dermalogica, som jeg vandt hos Beautyspace. Jeg er temmelig tæt på at runde de 30 år, så det skulle da være underligt, hvis jeg ikke havde en rynke eller to om øjnene...

Jeg har før skrevet her på bloggen at jeg altid har glædet mig til at blive 30. Jeg har haft en forestilling om at når man bliver 30, så er nogen af de der store spørgsmål blevet besvaret. Hvilken uddannelse man skal tage, hvor mange børn man skal have og hvilken mand, man ender med at få de her børn med. Nu er jeg udemærket klar over at gennemsnitsalderen for førstegangsfødende ligger på 29 og at mange på trods af uddannelse endnu ikke ved hvad deres rette hylde er. Men jeg har altid forestillet mig at når jeg blev 30, ville jeg have en uddannelse, børn og forhåbentlig en mand at dele mit liv sammen med.

Jeg ved stadig ikke hvad jeg ender med at lave, når uddannelsen er færdig. Jeg håber på at kunne få lov at arbejde på museum, hvor jeg kan arbejde med formidling, historie og håndarbejde. Intet er sikkert - til gengæld ved jeg hvilken uddannelse, jeg vil have og det er nok lige nu.

Jeg ved at jeg ikke skal have flere børn. Mine to trolde-unger er alt rigeligt og jeg er slet ikke ked af jeg ikke får de +5 børn, jeg engang troede jeg skulle have. Ålen og jeg vælger hinanden til hver dag - og det er planen ind til videre. Jeg tror ikke på den eneste ene, jeg synes det er langt mere romantisk at vi vælger hinanden til i livet så længe som vi vil og har lyst.


Og så en lækker pung. Der er hele 5(!) rum og jeg kan have lidt maskemarkørere, småpenge, dankort, telefon og læbepomade med, når jeg tager på cafétur. Der er lige akkurat hvad jeg skal bruge til en cafétur uden børn. Stor tak til Maren og Afrodites Verden for pungen.

Ingen kommentarer: