Om hvorfor jeg ikke har taget billeder af gaverne

  • Jeg har arbejdet i weekenden. Det dejligste studiejob ever, som indeholder nogen af mine yndlingsbeskæftigelser: historie, formidling, håndarbejde og nørdethed.
  • Ellen er syg. Det har hun været siden i fredags, men vagtlægen mente ikke hun skulle have antibiotika i lørdags. Nu har hun haft over 39 i feber i 3 dage, så hun kom ned til vores nye øre-næse-hals-doktor, som i øvrigt gav hende antibiotika med det samme sammen med 2 slags øredråber, som Ellen hader. Hun er helt slatten og smiler kun 1 gang i timen, hvilket gør mig meget ked af det, fordi hun er så tydeligt skidt.
  • Jeg har halsbetændelse igen.
  • Ivalo har skoldkopper. Små røde knopper, der væsker og får blærer på og alt der. Hun er i hopla og er lige nu egentlig ret stolt af sine skoldkopper. Jeg håber det fortsætter på samme måde... Hun er ovre hos mormor, mens Ellen er så slatten.
  • I morgen begynder min eksamen. Om det bliver en re-eksamen til februar, ved jeg ikke endnu, men med 2 syge unger og en mand, der ikke er ret meget hjemme den næste uge, er det en klar mulighed.

3 kommentarer:

Frau Putz sagde ...

Øv med øv på.
Håber det hele bliver bare lidt bedre i morgen. Det kan vel for pokker kun gå fremad???

KH Karina

Marianne sagde ...

hej Julia

øv øv - håber det bedste for jer.... pøj pøj med eksamen og billeder kan vi jo altid få :)
kjh♥

www.frunielsen.com sagde ...

Hejsa jeg er ny på din blog.
Jeg er som dig strikker og rokker og blev så glad at jeg fandt en rokker mere.
Jeg er en voksen dame som har voksne børn men om jeg kan huske den stress det er med ørebørn uha uha det er hårdt og især når du skal til eksamen pøj pøj det skal nok gå du må sove når du bliver gammel. knus