Stashing!

Jeg skrev i forrige indlæg at Rasmilla havde en af messens lækreste stande. Ikke kun fordi det er lækre garner, men fordi stemningen og udtrykket på standen var så harmonisk. Fordi hun havde begrænset sig til få garner, men i noget, der minder om tusind farver, der alle matcher, var det ren fryd at være der. Jeg fik handlet nogle nøgler med hjem til Fiona og efter at have set flere og flere versioner af Nessie på Ravelry, måtte jeg have et lille bitte udvalg af luksusgarnet med hjem... Tanterne gav mig et nøgle Sekku for noget tid siden. Jeg har lavet flere strikkeprøver, men kunne ikke rigtig bestemme mig. Jeg så i midlertid flere ting på messen, der har sået idéer i mit ellers kaotiske hoved. Jeg er ude i nogle løbemasker og 2 mm. pinde.
Jeg har hele tiden gang i nogen strømper. Jeg fik en sokkebog med hjem fra messen og jeg har strikket tåen til en af modellerne, men den blå farve nedenfor bliver ved med at rumstere i baghovedet. Jeg er lige nu igang med at skrive en regulær opskrift ned på et par strømper, der strikkes fra tåen-op til 3mm. Jeg håber stadig der er mange, der har lyst til at deltage i min sokke-workshop hos Tanterne til juni.



5 kommentarer:

Birthe P sagde ...

Lækkert sokkegarn i en vidunderlig farve! Hvad er det for et mærke?

Berit sagde ...

Mmmmm - det ser skønt ud. Alene farverne gør én glad.

Julia Zahle sagde ...

Birthe - det er Araucania Ranco Multy, i farven 302. Det kan handles hos Tanterne.

Berit - farver er livets vitaminer. Nok derfor jeg sådan træmger til sommer...

1funkyknitwit sagde ...

arhmm where do I begin, so lets not... LOVE them all ! :D

Irene sagde ...

Jeg ville ønske jeg boede lidt tættere på Odense, så ville jeg helt sikkert komme og strikke sokker sammen med dig:-)
Du har ret i, at Rasmillas stand var én af de bedste på messen. For det første er hun ualmindelig sød og servicemindet, og så har hendes garn de skønneste farver. Jeg er så spændt på at prøve at strikke med det:-)