Sommerferie i Odense



Vi holder sommerferie på Fyn i år. Måske går vi helt amok og tager et smut til Jylland, men i år bli´r vi helst her på Fyn. Ålen er hjemme med frygtelig ondt i ryggen og skal helst være sengeliggende det meste af tiden. Hvor jeg ville elske at kunne halvvejs ligge i sofaen med strikketøj i hænderne, er min Åle rigtig dårlig til at ligge stille. Han bli´r træls og keder sig bravt. Også selvom der er Tour i TV.

Så jeg valgte at gøre det åbenlyse: Jeg tog ungerne og stak af. Vi tog et smut ned til Tidens Samling, hvor vi endnu en gang snildt kunne have brugt en hel dag - den dag nøjedes vi med et par timer. Mormor tog med og vi hyggede os helt vildt.


Vi fik lavet en skov, 3 huse og en hel masse andet. Der blev drukket røde sodavand og vi klædte os ud - alle 4. På vej ud mødte jeg en kvinde, der læste med her - men jeg kan ikke huske navnet eller bloggen hendes, hvilket ærger mig - så hvis du læser med her, så smid lige et link, så jeg kan læse med!




1 kommentar:

ea-o sagde ...

Det var bare mig :-)