Tavsheden

 - der ikke været andet end træls sygdom, som har holdt mig fra bloggen. Ungerne var skidt i forlængelse af hinanden og Ålen min har en diskuss prolaps, der er noget værre end først antaget. Så slem, at han er ved at indse at en operation er nødvendig og at det jo på ingen måde er særlig meget bedre end det, han går igennem nu. Og så hader han at sidde stille.

Og så er jeg jo blevet 30 - det blev fejret med et brag af en fest, der også har skulle arrangeres. Mere om det en anden dag. Det kræver sit eget indlæg, for jeg har verdens bedste venner, der virkelig forstår at fejre mig.

Jeg har stort set ikke fået strikket. Andet end pligtstrik, som jo er kedeligt. Mest fordi min idé ikke fungerer og jeg kan ikke få den snoet, så det lykkedes. Jeg kan ikke "make it work" overhovedet. *suk*

Og så er jeg gået i slanke-mode. Vægten er oppe på et historisk max og det duer bare ikke, for jeg vil gerne se mine piger få deres egne børn og leve til jeg er rigtig gammel sammen med Ålen. Så jeg er i fuld gang med projekt Åle(slank) og det tager også en masse energi, tid og fokus. Men det er nødvendigt, så det OK. Jeg har denne gang taget min læge med i projektet og lagt en fornuftig 3-års plan, så jeg ikke brækker nakken endnu en gang.

Jeg har til gengæld fået tilrettelagt et strikkekursus - men også mere om det i et andet indlæg!!!

Ingen kommentarer: