Lige på trapperne!!!

Her er forsiden til en ny lille bog - Strikkede Gaver! Jeg glæder mig meget til at se bogen - for jeg har 2 modeller med i den!
Jeg har allerede Sidsels Hæklede Gaver - og har hæklet flere modeller i den. Sidsel var med mig på Fanø, hvor jeg fik set et smugkig på de andre modeller og jeg har allerede flere, jeg skal strikke.

Og Fanø! Jeg lider lige nu af post-Fanø-depression. Det var så godt at være der. Jeg har en masse sjovt at fortælle om Fanø - deriblandt en lille fortælling, der godt kunne give lange fjapper på de sarte sjæle. Men som Anne og Sidsel allerede har skrevet, så skulle man nok have været der.

Jeg har også fået idéer og er således igang med en ny t-shirt - mere om dette senere.

Lige nu skal jeg forberede mig til forelæsningen i eftermiddag og når jeg kommer hjem, skal jeg lige give kompendiet til i morgen et ekstra kig.

Hvis du vil med på mit sjalskursus i morgen, så smid en email til mig på juliazahle@gmail.com! Der er stadig pladser!

Mere om Fanø snart - jeg har også billeder!

3 kommentarer:

Tineke sagde ...

Uha, det ser spændende ud! Og, hvor var det smadder hyggeligt at hilse på dig :)!

Marianne sagde ...

Ih - hvor spændende, at du har modeller med i den nye bog. Tillykke. Glæder mig til at følge din blog.

Sylvia sagde ...

Hei Julia, og takk for sist. Jeg hilset på deg og Sidsel på Fanø, og det var hyggelig å se deg igjen.
Håper det er ok å bruke bildet av dere to, i bloggen min???
Til vi sees igjen.........