Stille fremad


Det er meget mere koral-farvet end på billedet - men det er hvad jeg kan få ud af kameraet en mørk aften ude i køkkenet sammen med en vrissen Ellen, der tigger om at få lov at tage billeder med kameraet. Hun fik en kildetur og glemte (heldigvis) alt om at hun ville være fotograf...

Jeg er ved at strikke en t-shirt. Tanternes Havblik og Tetsu, der består af silke og rustfrit stål. Det er ikke banebrydende design, men en idé om en hel enkel t-shirt uden alt for mange dikkedarer og som fungerer godt i den her hverdag, hvor der sker så meget og hvor jeg må strikke i de små pauser og om mandagen.

For eksempel er Ålen begyndt på arbejde igen - det er meget dejligt, for han var da ret træt af at gå her hjemme. Og for eksempel så er 1 måned fravær (skide lungebetændelse!) lige så stille ved at blive indhentet. Dejligt, dejligt - men så er der heller ikke meget tid eller plads til de store idéer.

Men det er der nogen, der har glemt at fortælle min hjerne. For idéerne vælter ud af ørerne på mig - ikke kun hvad angår design - men også i workshops; jeg har nu fundet en dato i Januar til min næste workshop - nu skal jeg bare lige beslutte mig for hvad det skal handle om - der er så mange emner! Jeg har også farve-idéer til garn - men der skal jeg lige have et møde med min økonomi-vejleder (som jo er Ålen) om hvad budgettet siger jeg kan handle. Jeg kan da farve garn mens jeg læser - easy peasy!

2 kommentarer:

Skribenten sagde ...

En helt enkel t-shirt er også på min ønskeseddel, og helst mange af slagsen ;)

MÅ lige spørge.. Har du haft lungebetændelse en hel mdr??? Uha jeg bliver lidt svedt nu. Har nemlig i mandags fået oplyst at jeg har lungebetændelse, og jeg har det søreme ikke godt. Troede at jeg ville komme hurtigt tilbage, men indtil videre kan jeg ikke mærke medicinens virkning. Hmm

Nå, men jeg håber da bestemt at du er ved at få kræfterne tilbage igen nu. Fortsat god dag og venlig hilsen
Henriette

Julia Zahle sagde ...

Jeps, Henriette - en hel måned. 3 pinicillinkure. Hvis din medicin ikke virker nu, så gå til lægen med det samme.

Men jeg er frisk igen - bortset fra en lille forkølelse, som jo går over lige om lidt.

God bedring - og også god dag til dig!