Dette års bedste gave

Klokken 10.14 i dag fik hele familien den bedste julegave:

Ålen synes jeg ser svært tilfreds ud på billederne og det var da heller ikke helt nemt at give hende tilbage til de stolte forældre igen.

Jeg kunne heller ikke lade være med at besøge den ny lille storesøster, der ventede hjemme sammen med Bedste (som her hjemme hedder Mormor) - jeg er velsignet med så dejlig en familie. Barselsgaverne fandt jeg hos Hanne - og de smp sløjfer er rester fra markedet på Kulturmaskinen.


Vel hjemme igen er Ålen ude i køkkenet, mens Ivalo og Ellen beundrer deres gaver, der alle har krea-tema i år. Hele gulvet flyder med maling, lærreder, siksakse, glansbilleder, lim, tape, papir, pensler, fjer og hvad ved jeg. Det er den bedste 24. December nogensinde!

Jeg ville bare ønske min far var her sammen med os - og ikke 4000 kilometer væk.

1 kommentar:

Sidsel Sangild sagde ...

Glædelig jul! Og tillykke med den lille niece. Håber du får et godt nytår og at vi ses en dag i det nye år :-)

Knus Sidsel