Garnskåle


Jeg er så heldig, at der er en utrolig dygtig keramiker, der huserer nede i Lerværkstedet på Kulturmaskinen. Hun hedder Maria og laver de lækreste krus, skåle og andre sager. Jeg kender desværre ikke til om hun har en hjemmeside, men jeg ved at hun sommetider tager på forskellige markeder rundt omkring på Fyn.

Hun lavede en lille stak garnskåle, som jeg fik fingre i for noget tid siden. Desværre er een af dem gået i stykker - den beholder jeg selv, men de to sidste vil jeg smide til salg her.
OBS! Begge skåle er nu afsat!!!

2 kommentarer:

Skribenten sagde ...

ØØØVVVVV :)

Jeg har drømt om sådan et par stykker i 100 år, men heldigvis er der også mange smukke at få via etsy. Så må jeg vist den vej rundt.

De to du her viser frem er vældigt fine, især den gule er pefekt til foråret.

Kh Henriette

Julia Zahle sagde ...

Henriette - Etsy er et faaaaarligt sted, der har slugt mange af mine kroner. God fornøjelse med at finde dig en skål.