Vinder af godter fra Tanterne

Vinderen er Solveig N. - send en mail til juliazahle@gmail.com med din adresse, så sender jeg en pakke til dig.

Og så er jeg snart ved sidste Give Away i denne omgang. Den næste er fra Geilsk, så kig endelig forbi igen senere.

Jeg har begået et tørklæde. I pantent. Helpatent. I to farver. Jeg lagde ud med at lægge en ordentlig bunke penge hos Geilsk ved messen - det blev et kit til en kjole i de saftigste farver og 2 hæfter - hhv Patentløsninger og Overspringshandlinger. Jeg fik lavet en strikkeprøve og slog straks op til et tørklæde i Troldnød fra Tanterne.

Jeg er lidt ked af jeg ikke lavede den 2-farvede opslagning, når jeg nu valgte at lukke af i 2 farver. Det havde givet den sidste finish - men nu blev den sådan her, og det er også OK. Jeg piller i hvert fald ikke op igen.

Men se da lige hvor pæn den 2-farvede aflukning er! Jeg får lyst til at lave samme aflukning i mine andre projekter.

I den ene side samlede jeg masker op langs kanten, strikkede rundt i glat for ca. 7-8 omgange inden jeg lukkede af med maskesting. Det minder mig om at jeg skal have lavet en foto-tutorial af det - for det er nemlig slet ikke svært.

Patentstrikken er så vamset og løs, at knapperne sagtens kan gå igennem.

Ingen kommentarer: