flytter

Jeg flytter masker, kolonner og ideer. En småjustering skulle til, to baner skulle bytte plads for at mit øje blev tilfreds.


Der er overordnede ideer og planer klar, men oppe i knolden. Takket være min egen klodsethed, ødelagde jeg en hel dags noter og jeg skal have rekonstrueret dem i morgen, når jeg ikke er så ærgelig, som jeg er lige nu.


Blev i øvrigt overrasket over højde og drøjde på Flot Herremodel i dag. Huskede ikke han var så høj og bred; dog ikke noget, der gør noget, han kommer til at bære vesten rigtig godt.


Nu vil jeg sove godt og tungt, i morgen en ny og dejlig dag.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Louise sagde ...

Hvor ser det spændende ud, Julia! Kan virkelig se at dine kabler, og udsmykning kan blive til et mandehit. Syntes det kan være så svært at finde godt strik til de dersens mænd, og glæder mig meget til at se hvordan dit projekt ender ud.
Og tak for din kommentar i forbindelse med min give away - er selv utrolig spændt på at se hvor det plantefarvede garn ender...!

/Louise

HANNE sagde ...

Det ser godt ud Julia og det lyder til modellen har overgivet sig til din charme :O)