strikkeprøvesnoning

Jeg er ved at strikke efter mine skitser og krusseduller, lige om lidt ender det forhåbentlig i en vest.


Jeg har fundet en flot herre, jeg så gerne vil have til at stå model til herrevesten, og jeg væbner mig med tålmodighed nu jeg venter på svar.


Det er nu ikke fordi jeg mangler ideer til strik, der er drengevest, pigeponcho og sjaler på vej, det er så spændende og sjovt at boltre sig det kaos, der er mit kreative univers.


Også selvom jeg prøver at ignorere det, der føles som en solid forkølelse med feber inkluderet....


Forresten! Det var så sjovt i Saltum og Gug, jeg blev overrasket over hvor mange mennesker, der var der og skal helt sikkert med igen. Fedt at hilse på så mange folk og jeg skal stadig komme mig over min lille affære med en skøn Suzie Pro...


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Gitte K sagde ...

Hvor ser det spændende ud, glæder mig til at se mere. Jeg var i Saltum lørdag og det var helt utroligt så mange mennesker der var der, og så havde de endda større telte end de plejer.