Pandebånd og ventetider


Det øverste pandebånd er strikket af Drops Andes - på p 9 - det tog vel ikke mere end en kop kaffes tid, så var den røget af pindene. Mønsteret er improviseret - et nemt lille kabelmønster i midten og lidt  perlestrik til midterbåndet.

Pandebåndet her nede under er en modificeret version af Pandebåndet fra Strikkede Gaver - garnet er Troldnød. Det tog heller ikke mere end en reklamepause at færdiggøre. Små, nemme gaver. :) For pandebånd klæder mig vist ikke ret godt.


Og så har jeg endelig fået en henvisning til forundersøgelse på OUH med henblik på at få fjernet overskydende hud på mave, lårbasser og et brystløft. D. 27. december! Der er lang tid til - og derefter er der 6-8 måneders ventetid, HVIS jeg bliver godkendt.

Jeg gør mig virkelig umage for at finde mit tålmod frem - og nogle dage er bedre end andre...

2 kommentarer:

Britta sagde ...

Sikke fine pandebånd...

Åh, den ventetid er uudholdelig; jeg håber du væbner dig med tålmodighed. Hvor ser du godt ud ;)

dqpage sagde ...

Smarte pandebånd
- og mht. operation, så kan jeg godt forstå at ventetiden er lang - men der kan også nå at ske rigtig meget 'ommøblering' af kroppen i den periode.