Rhodosstrik


Ungerne, deres far og jeg var på Rhodos i sommers. En uge med høj sol, badevinger og strik. Ålen spurgte om jeg ville med dem på ferie - og jeg der var ingen tøven, før jeg sagde ja! Det var en dejlig skilsmisseferie - og ungerne lærte blandt andet at svømme - og jeg fik selv en øvelse i at rende rundt i badetøj - noget, jeg ikke er så pjattet med efter vægttabet.

Og Ivalo kom med et godt spørgsmål: Hvorfor hedder det badevinger, når man ikke kan flyve med dem?



Anyway - jeg havde dette strik med på Rhodos, et klassisk halv-pi-sjal - lige efter EZ´s bog - jeg sjussede mig frem til mønstrene undervejs, da jeg ikke havde nogen mønsterbøger med. Kanten har jeg strikket på efter jeg kom hjem - den er fra The Harmony Guides, 440 more Knitting Stitches Volume 3.

Garnet er mit eget - og jeg har brugt P6 til hele molevitten.


Mht Den Nye Nessie-knit-along, er jeg kommet til at rippe hele dejligheden op, efter et  par små pilfingre har haft fat i den - jeg strikker løs og der kommer snart en opdatering på den. :)

1 kommentar:

Mette sagde ...

Ååh, det sjal gad jeg godt kunne pryde mine skuldre! Din heldige strikkenørd.