Klar! Parat! Bryllup!

Så er jeg ved at være klar til det største bryllup jeg nogensinde skal til.

Har været i bad, gjort alt det der skal gøres rent hygiejnemæssigt og om lidt er jeg på vej ned til ChaChaCha og få lavet hår. Underligt nok, så hed salon´en noget andet da jeg bestilte tid, går ud fra der ikke er sket noget kvalitetsmæssigt ved navneændringen, som i øvrigt er populært i disse dage. Hvem gider da også hedde Nielsen? Eller Sørensen......? *GG* Når man kan hedde noget der fylder 3 linier...? Jeg har selv ialt 4 (!) navne - Julia Arnaruluk Zahle Sørensen - hvoraf de sidste to er kommet med Ålen og de to første er fra fødslen.

Nå, jeg ska videre selvom lysten til smalltalk er stor denne morgen...!

Ses!

3 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Rigtig god fest, det er jo den dejlig dag at fejre.Får vi dig at se i det store skrud.Spændene at høre om det lever op til dine forventningerne

Tina Olsen sagde ...

Go fornøjelse..håber det bliver et brag af en fest..og at det ikke gør alt for ondt i det nyklippede i morgen..Hi.HI

lifeondyssen sagde ...

Håber det var en fantastisk fest .. ;o)