Lidt af hvertst

Min Green Gable vokser støt - det går derud af på pind 4 og rundt og rundt og rundt. Jeg har en UFO liggende der skal pilles op, det kommer til at gå hurtigere hvis jeg piller den op og starter forfra på rundpind. Det er OK, det er så dejligt at strikke. Dog kan det være rart at have lidt at veksle imellem, retstrik på rundpind kan godt blive lidt ensformigt.

Så jeg er begyndt på Icarus. Flower Basket Shawl er jeg ikke klar til endnu. Gider den ikke rigtig. Jeg begyndte også på en lille baby-hue til et par tvillinger der lige er kommet til verdenen meget for tidligt, men det virkede ikke rigtig for mig, så efter jeg pillede op for 3. gang, lod jeg det være. Det skal ikke irritere mig, det skal være en fornøjelse.

Ivalo er blevet så stille - så vil lige ud og se hvad hun har gang i - det er aldrig helt godt når hun er så stille... ;-)

2 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Det er rart med lidt at vælgem imellem, jeg syntes bare altid man har en ynling, som man strikker meget mere på!! - men hva??

Julia Zahle sagde ...

Joooh, der er altid en yndling, Green Gable er den bedste lige for tiden, mend et er fordi jeg så gerne vil have den færdig, så jeg kan gå med den! Og så fordi jeg kan se den vokser meget tydeligt.