"Original"-garnet

Jep, jeg har sgu bestilt det! Helt ovre fra Canada kommer garnet til MS3, bare det når at komme med posten inden den første del af opskriften kommer!

Jeg har valgt farven Vanille, fordi jeg ofte vælger de mørke, rød/lilla farver eller mørke grønne farver. Jeg har ofte nydt at se på de lette sjaler i lette farver og nu er den perfekte chance der!

Jeg har dog nået at lave en strikkeprøve i DUO, den er spændt ud og jeg venter bare på den tørrer, så lægger jeg et billede ind her på bloggen. Jeg har forresten puttet et par dråber af min yndlingsparfume i min spray-flaske, det giver en ganske lille snert af duft, som jeg ellers ikke bruger så ofte.

I have just bourght the original Zephyr yarn in the colour Vanilla. Now is the time to make a light stole with a light colour! I have admired so many of them in Blogland, I sure hope this will turn up right!

I have never bourght from outside Denmark yet, this is big for me! If this goes well, I may do a lot in the future.

I am very exited, I hope, hope, hope that it will be here before the first clue kikcs in!Well, I have already made 1 swap in DUO, so those who live in Denmark can se how that turns out. I will post it on my blog later this evening after dinner.

Ingen kommentarer: