Min eftermiddag...

  • Riskiks. Splittet i mange, mange, mange stykker ud over stuegulv og sofa.
  • Rugbrød. Gennemtygget og derefter spyttet ud på 2 kvadratmeter køkkengulv.
  • En ked Ellen fordi jeg ikke lugtede lorten. Og troede hun i stedet først var træt og så sulten.
  • Kold pesto-pasta med laks, der havde stegt for længe til aftensmad.
  • Rød, øm næse til både Ellen og mig, vi kan tilsyneladende ikke slippe forkølelsen.
  • Ivalo, der bare ikke kan tie stille. Ikke i 1 sølle nanosekund kan hun tie stille. Prøvede at sætte hende foran flimmerkassen men det standsede ikke talestrømmen. En kær talestrøm, men ro i 5 minutter var tiltrængt i eftermiddags.
  • Jeg hoster, der lyder som en hvalros.
  • Har ikke engang lyst til at strikke lige nu.

Til gengæld:

  • Kan jeg snuppe et par panodiler om en time igen.
  • Sover begge unger nu.
  • Var jeg cool på trods af ovenstående hændelser.
  • Hjalp Ivalo med at samle mange, mange, mange stykker riskiks op.
  • Gik Ivalo selv ned på værelset i de 2 minutter det tog mig at samle smattet rugbrød op. Uden at flejne.
  • Kom Ålen hjem og gav mig en god krammer.
  • Får jeg forhåbentlig lysten til en række eller to på min Kingscot senere.
  • Har jeg forberedt ananas- og mangosmoothie til senere.
  • Er fastelavnskostumet til Ivalo klar. (Med så meget krudt i røveren er det passende hun bliver klædt ud som Tigerdyr).
  • Har jeg fri i morgen.
  • Er kaffen løbet gennem maskinen nu.

Ingen kommentarer: