Håndspundet garn til salg

Jeg kan ikke nænne det. Jeg har haft alle intentioner, men det er som om jeg ikke kan få mig selv til at strikke af mit håndspundne garn. Der har været planer og idéer, men jeg kan ikke nænne det. Derfor håber jeg DU kan nænne at strikke flotte sager af garnet!!!
Alle fibre er enten håndfarvet af dygtige farvere fra Etsy eller mig, samt alle garner er spundet og derefter vasket af mig. Vi har ingen pelsdyr og KaramEllen og Ivalo har lært ikke at fedte mine garner til og garnet kommer fra et røgfrit hjem :-)
"Lystig Lilla"
Merino, navajo-tvundet.
98 gram - løbelængde ukendt
220 DKK
Se nærbillede HER


"Spring Greens II"
Rambouillet uld, 2-trådet
700 meter & 148 gram
475 DKK
Se nærbillede HER

"Foobird"
Falklandsuld, navajo-tvundet
262 meter & 116 gram
375 DKK
Se nærbilleder HER og HER

"Intergalactic"
Merino/bambus/nylon, 2-trådet
135 meter & 44 gram
140 DKK
Se nærbillede HER

"Grape"
Merino/Tencel, 2-trådet
400 meter & 113 gram
300 DKK
Se nærbillede HER


"Chokomælk"
Alpaca/silke/merino, 2-trådet
185 meter & 110 gram
210 DKK
Se nærbillede HER


"Picnic"
Merino/bambus/nylon, 2-trådet
147 meter & 98 gram
200 DKK
Se nærbillede HER


"Sky"

Fra håndkartet BFL/merino/skær af glimmer

160 meter & 46 gram, 1-trådet

130 DKK

Se nærbillede HER

"Glitterik"
Merino, tvundet med glimmertråd
142 meter & 34 gram
100 DKK
Se nærbillede HER

"Regnbue"
Merino, tvundet med håndfarvet silketråd
72 gram, løbelængde ukendt
250 DKK
Se nærbillede HER

"Sea Of Pearls"
BFL, tvundet med perlesnor
219 meter & 130 gram
375 DKK
Se nærbillede HER
HUSK! Der kommer porto oven i prisen!
Send en mail til "arnaruluk @ nalnet.dk" og læg en kommentar om dit køb, så andre kan se det er solgt, hvis jeg ikke er hurtig nok til at skrive det i indlægget. :-)

Ingen kommentarer: