Velkommen hjem, Åle


Når Ålen ikke er hjemme, roder jeg. Mere end jeg plejer. Så jeg bruger gerne lidt tid på at få styr på det værste inden han kommer hjem og får stress af mit rod. Nogengange lykkedes det - andre gange not so much.

Jeg fandt nogen fede skamler nede i Silvan, som nærmest råbte på broderier. Skyndte mig at købe 4 stk og i går gik jeg så igang med mit lille projekt. Det blev sent før jeg var færdig. Der var fnuller over det hele og ville give Åle tics, hvis/når han så det. Heldigvis fik jeg da ryddet det meste op i går - men en støvsugning kunne det godt trænge til... det kan selv jeg da se...

Til venstre på billedet har jeg mit nye sjal til tørre - mit test-strikkeri fra Westknits - og den er blevet så fin. Neon-lyserød, grå og blå. Helt perfekt. Men I må vente med at se det når Bog 3 bliver udgivet til efteråret...

Ingen kommentarer: