Tunika til Ivalo

Endnu en af Toras kjoler: Littlesister´s dress. Denne gang i en tunika-udgave strikket op i tulbudsgarn fra sidste år. Garnet er Hillside Merino-uld fra BC Garn - og kontrastfarven er nogen rester fra denne hue.

Der er stadig noget med knap-siden, der ikke stemmer overens med billedet i opskriften, men det er jo småting i en ellers velskrevet opskrift. Jeg håber Ivalo bliver lige så vild med den her som har været med Ellens kjole.

Og til sidst et billede af en kasse garn. Jeg deltog i Webstrikkernes lodtrækning i forbindelse med en indsamling til Støt Brysterne - fed idé Britta - hvor jeg vandt en hæklejulekalender fra Markno. En hel kasse garn! Om det lige ender som et tæppe, ved jeg ikke - men folkens - en hel kasse garn!



13 kommentarer:

Pernille sagde ...

Det ser lækkert ud det garn... jeg bliver helt misundelig :)
Spændende hvad der kommer ud af det :)

Tina sagde ...

Tillykke med gevinsten :) Sikke dog nogen smukt garn der gemmer sig deri!!! Jeg er spændt på at se hvad du kan trylle ud af det!

Anonym sagde ...

Superskøn tunika - og ja, jeg ender også med knapperne i den anden side med den opskrift.
Kæmpe tillykke med garnet - det' da for vildt....ser meget spændende ud.
KH Britt

knititch sagde ...

sikke en masse garn. tillykke med det.

og tunikaen er bedårende. hold da op. skal selv igang med uglekjolen fra designclub. lidt samme stil.

og selv om jeg ikke kender dig har jeg tænkt meget over din etsy shop. du skal altså tage meget mere for dine fine fine ting.

Anonym sagde ...

Kjolen er så flot - du er en ørn med de pinde. En hel kasse garn - ikk´ dårligt, kunne nu ellers blive til et fint tæppe.

Unknown sagde ...

Tillykke med gevinsten!
Glæder mig til at se om du osse kan få hals-disser ud af dette garn ;-)
Lækker tunika til Ivalo!
KH Siffe

Anonym sagde ...

En smuk, smuk tunika! Og NØJ jeg er misundelig på din kasse garn! jeg er altid misundelig på garn!

Anonym sagde ...

En smuk, smuk tunika! Og NØJ jeg er misundelig på din kasse garn! jeg er altid misundelig på garn!

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Det må da nærmest være som at komme i himlen, når sådan en pakke dumper ind...

Din tunika er bare flot !

KH Tina

Anonym sagde ...

Sikke en sød tunika, du der har lavet. Den må være super god, når det nu bliver koldere i vejret.
Og hvor er du lige heldig, sådan at vinde en hel kasse garn - skøøønt!

Anonym sagde ...

Sikke en sød tunika, du der har lavet. Den må være super god, når det nu bliver koldere i vejret.
Og hvor er du lige heldig, sådan at vinde en hel kasse garn - skøøønt!

Fru Knudsen sagde ...

Din datter bliver fin, når hun får den tunika på. Jeg har det samme problem med knapper i den forkerte side i.h.t. billed, men pyt
Og hvor har du da været heldig, at vinde det garn, men husk samtidig på du støttede en god sag.

Anonym sagde ...

Den er bare flot. Tillykke med gevinsten.


p.s. Vi vil se den på :-)