Kælkedag i Korup

Vi var ude og kælke i går, Ivalo, Ålen og jeg. Det var så sjovt og Ivalo blev mere og mere modig som timerne gik - til sidst tog hun turen helt oppe fra toppen af bakken helt selv. Jeg fik nogle ture sammen med hende og Ålen ligeså.

Bagefter gik vi ind og lavede fastelavnsris. Ivalo både tegnede, malede og klippede katte, masker og tønder og nu står fastelavnsriset og pynter ude i køkkenvinduet.

Ellen var hos mormor, hun er ikke til sne og kælketure, det gør hende bare sur og på tværs. Jeg glæder mig til hun også gider være med.

Vores venner har den her dejlige dreng Jacob, som var den modigste af os alle - der var enkelte ture, der gav mig ondt i maven at se på, men ingen kom til skade - heller ikke nogen af de voksne vovehalse.

Om lidt tager jeg ude på Uni - der skal læses og planlægges forskningsoversigt. Jeg nyder stadig det her.

1 kommentar:

Tina sagde ...

UH kælkebakker er bare sjove :):) Og hvor lyder det bare som en super hyggelig dag!!