Selbu Modern Take Two

Jeg har strikket en hue til een af styltekonerne. Fordi det er på tide hun får noget strik. Jeg har begået endnu en Selbu Modern og mønsteret er både nemt og sjovt at strikke - ja ellers havde jeg aldrig fået den færdig, eftersom det er nummer 2 rækken af Selbu Modern´er, jeg har begået.

Garnet er igen Lucca Fino fra Garn.dk - lækre tweedede farver og super blødt. Den første hue, jeg strikkede, holder sig meget flot og har vist sig at være den eneste, jeg kan holde varmen i denne vinter.

Denne hue har desuden været en slags opvarmning til noget mere Selbustrik, jeg skal lave i den nære fremtid. Jeg tænker i varme vanter til Ellen og vanter til Ivalo - og i sidste ende en norsk sweater til Ålen. Mon ikke jeg til den tid har fået lært at strikke lige så pænt flerfarvestrik, som denne kvinde...?



Ingen kommentarer: