Tilfældig blahblah

  • Jeg er ved at være træt af at se og tænke på min BA. Godt den snart skal afleveres.
  • Vi har opsagt vores lejlighed.
  • Semesteret begynder snart! Jeg har byttet mit ene fag på historie, hvilket betyder jeg skal have et "middelalderfag" i stedet for et "antikfag". Dette er måske meget godt, da jeg på den måde får lidt mere variation i mine fag, som ind til nu har handlet om Rusland og antikken.
  • Med det nye semester kommer et helt nyt fag, som jeg også glæder mig til. Måske fordi jeg håber jeg er blevet bedre til at være studerende på universitet. Det siger de andre, der har været på tilvalg i hvertfald, at de er.
  • Ellen er grøn. Over det hele. Takket være Ivalo og en grøn overstregningstusch. Hun fik øjenskygge, kinderødt(grønt?), læbestift, pudder på i ansigtet. Hun fik tegnet bryster (som hun i øvrigt er superstolt af, selvom de er... ja... grønne) og en fin grøn ring om navlen. Hun fik tegnet fine hjerter på lårene, armene og en fin stjerne på maven. Jeg er stolt af at have en så kreativ datter og en lille modella. Havde min Aanaa været i live, havde hun rost Ivalo til skyerne. Eller det forestiller jeg mig hun ville have gjort, for hun var meget stolt af mig, da jeg skrev mit navn på deres møbler, da jeg var 4 år gammel.
  • Jeg lyster cola. Dejlig kold, brusende kold væske, der kilder spiserør og svælg. En tur til købmanden må til. Og det er ikke fordi jeg ikke gider skrive det der resumé.

1 kommentar:

folehave's univers sagde ...

Det lyder som en klog Aanaa, hun. Ja det har sikkert været flot, med alt det grønne. Spændende med studifags skift. Håber du bliver glad for valget.