For lang statusopdatering til FB:

Et skidt billede taget i en håndevending på et tidspunkt tidligere i dag. Det ser ud af det samme nu - der er bare meget mere mørkt.

Ting, jeg har lavet i dag:
  • Pakket ud. Ryddet op og alt det dér, der hører med det at flytte.
  • Drukket vildt meget vand med knust is. Vi har nemlig fået fancy (udtales fangsi, ligesom de gjorde på TV2 engang i et eller andet boligprogram) køle/fryse-skab. Det er bare sjovere at drikke vand, når man har knust is/isterninger og vand-dims i køleskabet.
  • Har tisset rigtig ofte.
  • Faldt pludselig i søvn på sofaen. Det var ikke planlagt, det skete bare. Blev vækket af min lækre Åle, der havde lavet forkost til mig og så brugte jeg ellers 2 timer på at være forvirret inden jeg var rigtig vågen igen. Til stor morskab for Ålen.
  • Bestilt pizza, fordi ungerne og jeg ikke gad rugbrød til aftensmad.
  • Sendt Ålen på værtshus. Han trængte.
  • Spist anti-skide-piller. Det her flyttehejs har ødelagt min mave fuldstændig. Jeg mindes ikke at det nogensinde har været så anstrængende at flytte før....?

Ting, jeg ikke har lavet siden i torsdags:

  • Strikket.

Søvn:

  1. nat: Sov elendigt. Vågnede mange gange. Fordi jeg var bange for at Ellen skulle kravle ud af sin tremmeseng og trille ned af trapperne. Også selvom jeg havde stillet 2 x2 papkasser foran trappen, så Ellen ikke kunne komme forbi. Fordi der var underlige lyde. Fordi jeg var bange for at Ellen skulle kravle ud af tremmesengen, finde vej ind til mig og skvatte over alt det rod, jeg havde derinde, og slå sig. Fordi jeg frøs - jeg skal virkelig genoverveje om min seng er placeret rigtigt i forhold til radiatoren. Fordi jeg var bange for at Ellen skulle kravle ud af sin tremmeseng, finde vej ned af trapperne til stuen, men derefter trille ned af trapperne til kælderen. Fordi jeg skulle tisse (det der køleskab skal jeg lære at bruge på en mere modereret måde). Fordi jeg var bange for at Ellen skulle vågne og kravle ud af sin tremmeseng, gå ned af trapperne, men så stå nede i stuen og være ked af det. Fordi jeg skulle skide (igenigen). Fordi jeg kom i tanke om jeg bare kunne åbne døren ud til gangen og ind til Ellen og at jeg så kunne tænde lyset på toilettet, så Ellen i det mindste kunne se trappen og derfor ikke trille ned af den og samtidig se papkasserne og indse at hun ikke kan komme ned og derefter finde vej ind til mig. Så vågnede jeg igen fordi jeg kom i tanke om at Ellen jo ikke var blevet meddelt min smarte plan. Jeg vågnede ved at Ålen stod oppe ved mig med Ellen, der selv havde fundet vej ned i stuen og var igang med at prøve at åbne døren til kælderen, da han vågnede. Jeg er alligevel lidt stolt af min lille udbryder-trold.
  2. nat. Sov meget bedre. Tændte lys på toilet og åbede dør til Ellen og gang. Ellen fandt vej ind til mig klokken kvart over 5, hvor vi så brugte 3 kvarter på at putte. Ellen nussede mig på min kind og tog fat om mit ansigt, mens hun befalede at blive møsset og sagde at jeg havde savnet hende. Vi sluttede af med at skiftes til ast give hinanden kildeture indtil jeg kom i lidt for nær kontakt med hendes natble og besluttede at vi hellere måtte stå op og komme i gang med morgensyslerne.
  3. nat: håber jeg kommer til at sove endnu bedre.

P.S. Ålen fandt min jakke i dag.

Ingen kommentarer: